星期日, 5月 21, 2006

旅立

日研系北大交流豪華團 DAY 1
其實day 1係最唔特別o既一日...從來未見過/搭過咁細架飛機啦, 一排6個位, 得2x排左右啦我諗~真係勁驚一個大風就吹走架機啦....全程都唔見佢係好穩定...起飛之後見到中大...完全係見到嶺南場同u gym...
一落機真係對北京印象好差啦....出去個位唔係大, 但超多人接機咁, 迫到行唔到咁...過馬路又唔識過啦, 架旅遊小巴又唔知泊係邊, 又要行樓梯什麼的, 行李又要擺低另外車送去酒店, 出樓梯o既門口, 唔同對頭o既人迫就會出唔到, 搞到我地個個灰哂, 又覺得北京真係幾uncivilized咁啦, kojima又係咁催我地
擺低d行李之後, kojima個細女chika黎左酒店啦, o哂咀bor, 成個gal咁架喎好唔friendly咁啦, 不過唔理啦, 佢帶我地去左搭巴士我地以為佢帶我地去食飯地方, 原來kojima叫佢帶我地試下點樣搭巴士去北大喎行左兩條街先係巴士站, 搭幾個站又要行兩條街先行到囉!巴士又迫人喎~就咁行左個大運, 又用番同樣方法番左去酒店附近o既巴士站........完全係比人欺騙左啦.....(結果第二朝發現搭的士價錢都係差唔多..)
原來chika都唔係太識路去原定我地去食野果間野係邊....唔知幾時到咁行左好耐....後來先覺都唔係太遠....join埋kojima大女rika, rika正常好多, 普通女仔一個咁啦, 冇chika講野咁粗魯, 佢係似妹多過家姐~XDDD雲南菜....薯蓉, 炸薯波同個菜以外, 不願致評...我地又累, 間房又熱到死, 氣氛係ok差架下....kojima見到兩個女梗係唔同, 雖然都係keep住大大聲咁, 又有啤酒比佢飲啦~
夜晚非洲話事啤, 真係難為karina講左某句說話十次*
下回預告: 北大日文堂, kurosagi, 王府井, 發左顛的一眾jas人

0 Comments:

發佈留言

<< Home