星期日, 3月 26, 2006

SweetS解散

唔係掛?!今日先同coco講完隻新single封面同1st single一樣..原來係有陰謀架~~~~~~~~~~~~~~~~原來係要解散........已經數唔清究竟係第幾隊我鍾意o既組合解散......
coco介紹的補習仔,佢表弟。o哂咀, 上堂唔聽書o既, 唔怪得要我去補。一去到問佢有咩唔明, 佢話全部都唔係好明, 我都半信半疑。咁好啦, 全部講一次, 佢又真係好似冇上堂咁樣....連isotope同ion係乜都唔知呀.......................個半鐘, 由element, atom, compound, periodic table講到electrolysis, 其實絕對係唔夠時間講架, 不過佢都好急咁要我講哂全部, 呢d牽涉咁多概念o既野, 你明就明, 唔明就有排解釋架喇.......
不過我真係好想知之前咩科大o既人同佢補點解補補下會不了了之?!
今日真係勞煩哂coco喇~>3<
又帶我去, 又比我拉左出去行陣旺角~原來今日有w-inds. 拿ifpi獎o既特別感謝片段係旺角播......見識到而家hk d小妹妹幾咁厲害o_o對住部大電視都可以尖叫同舉牌o_o"

0 Comments:

發佈留言

<< Home